جملات زیبا و عاشقانه

.
چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی تو را هرگز از یاد نمی برم ؟
.
.
بغض فرو خورده ام چگونه نگریم / از همه آزرده ام چگونه نگریم / پرسشم از راز بی وفایی او بود / حال که پی برده ام چگونه نگریم .
.
عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !

24,000 تومان
9,500 تومان

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .
.
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی .
.
خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد / اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد .


24,000 تومان
9,500 تومان

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی / وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .
.
عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن
.
عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست / عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست .
.
از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید / دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید

24,000 تومان
9,500 تومان

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب / وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟ / یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد / تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟
.
بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی .
.
سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد .
.
اگه قلبت زندان بود ، گناهی میکردم که تاوانش حبس ابد باشه .
.
دل من نرم تر از جنس حریر ، دلم از جنس بلور ، گر تو را قصد شکستن باشد ، سنگ بی انصافی ست ، یک تلنگر کافیست !


24,000 تومان
9,500 تومان

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند !
.
یاد تو چندیست که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هرچه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست .
.
.فرقی ندارد ، شرق یا غرب ، شمال یا جنوب ، من تو را به هر جهت دوست دارم .
.
مکانی برایت بهتر از دلم ندارم ، تنگی اش را به لطف خودت ببخش .
.
میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا / خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا .


24,000 تومان
9,500 تومان
.
چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی / من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی .
.
تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی / با همه بی خبری هم نفس جان منی .
.
چنان که از قفس هم دو یاکریم به هم / از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم / به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج / چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم .
.
چندیست که عشق تحقیر شده است / و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است / گناه ، هوس ، بازیچه / چون قفل به گردنش زنجیر شده است .
.
برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند .


24,000 تومان
9,500 تومان


غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه / هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه .
.
گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !
.
من دیگر نمیگذارم آسمانت را اشتباه بیایی ، ماه تو اینجا نیست ، من دیگر آسمان به آسمان ، زمین به زمین از تو میگریزم .
.
برای کشتن پروانه ، او را له نکن ! بالهایش را بچین ، خاطرات پرواز او را خواهد کشت !
.
مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها / دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها / گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است / مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها .
.
آنکه سودا زده ی چشم تو بوده ست منم / وانکه از هر مژه صد چشمه گشوده ست منم / آنکه خواب خوشم از دیده ربوده ست تویی / آنکه چون آه به دنبال تو بوده ست منم .


24,000 تومان
9,500 تومان


در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است .
.
تو به هرجا که فرود آمدی و خیمه زدی / کس دیگر نتواند که بگیرد جایت .
.
رفتم که نبینی پریشان شدنم را / غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را / در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم / تا تو نبینی غم تنها شدنم را .
.
ندارم لحظه ای از تو رهایی / امان از عشق و از این آشنایی / تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدایی .
.
صفای عالم مستی غمم را برده از یادم / بیادم باش و یادم کن با یاد تو من شادم .


24,000 تومان
9,500 تومان


وقتی که نیستی ، پرنده ی خیالم به سرش میزند که خود را حلق آویز کند از دار دلتنگی ات ! به دادش نمیرسی ؟
.
دستم نمی رسد به این آسمان ، اما دست تو را که می گیرم ، انگار چند ستاره در مشتم پنهان کرده ام .
.
یاری که مرا کرده فراموش تویی تو / بر ناله ی زارم نکند گوش تویی تو / در کوی غمت خوار منم ، زار منم من / در چشم دلم نیش تویی ، نوش تویی تو .
.
تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات .


24,000 تومان
9,500 تومان


تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت / شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت .
.
دست هایم مال تو ، بودنت را به من قرض می دهی ؟
.
همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر .
.
وقتی همه جا برفه و یخه ، سر خوردن یه بهونه است تا دستهایی را که دوستش داری محکمتر بگیری .
.
بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود .
.
بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که / آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که .


24,000 تومان
9,500 تومان


من ناخدای عشقم ، مجنون آن دل تو / لنگر زده نگاهم ، امشب به ساحل تو .
.
هر آغازی را پایانی است ، صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود .
.
روزی با خود فکر می کردم اگر او را با غریبه ای ببینم ، شهر را به آتش می کشم ، ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست !
.
روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود .
.
 
24,000 تومان
9,500 تومان

۱ نظر:

  1. لينک شدي
    منو با نام "دانلود هک موبايل" کن
    www.137313731373.blogfa.com

    پاسخحذف