جملات زیبا و عاشقانه

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم / یاد من هم نکنی باز به یادت هستم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از سوز محبت چه خبر اهل هوس را / این آتش عشق است نسوزد همه کس را .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی ، لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من همین یکدانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش / تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه باداباد ، این هم دل بفرما بشکنش .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از شکستن دو چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت داره و دلی که صادقانه به یادته .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دل ز تن بردی و در جانی هنوز / دردها دارم تو درمانی هنوز / ملک دل کردی خراب از تیغ ناز / اندر این ویرانه سالاری هنوز .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
روزگار چون گرگ پیری پر بلاست / طعمه اش واماندگان از گله هاست / دوری از یاران مکن ای باوفا / گرگ دوران در کف این لحظه هاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه .
 
نقاش نیستم ! اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست / عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلم اعدام عشق است به دار قلب خاموشت / بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگه عشقم حقیره ، اگه جسمم کویره ، اگه همیشه تنهام ، اگه خالیه دستام ، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من / چشم تو را کجای جهان جستجو کنم / پایان بده به تب و تاب بی حساب من .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
میان چشم تو ییلاق کردم / در عشق تو خودم را چاق کردم / از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلم را بر دلت سنجاق کردم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده / در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جا مانده ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد / عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی / که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد .
ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد / فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اتل متل صفاتو / دلم کرده هواتو / الهی زود ببینم / صورت مثل ماهتو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
الهی روزگارت آفتابی / الهی شامگاهت ماهتابی / الهی در همه دوران عمرت / به قلب هرکه خواهی راه یابی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت / خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بر دریچه ی قلبم نوشتم عشق ممنوع ، ولی عشق آمد و گفت من بی سوادم !
 
در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم / دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زمان غارتگر غریبیست ، همه چیز را می برد جز حس دوست داشتن را .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگه تو رو خواستم از روی عشقه / هرجا تو باشی اونجا بهشته .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم / با مه فسانه گفته و فریاد میکنم / شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه / با این خیال ، خاطر خود شاد میکنم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کی گفته نفرین میکنم / غصه به تو حرومه / خوشبختی تو گل من / همیشه آرزومه .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد / مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد / تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند / سایه در سایه ی آن ثانیه ها خواهم مرد /شعله ها بی تو ز بی رنگی دریا گفتند / موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد / گم شدم در قدم دوری چشمان بهار / بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سکوتم از رضایت نیست / دلم اهل شکایت نیست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
قفس دیدم رهایی یادم آمد / تو رفتی بی وفایی یادم آمد .
 
همیشه واسه گلی خاک میشم که اگه به آسمون رسید ، بدونه ریشه اش کجاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
فدای اون مهر و وفات / دلم شده تنگ برات / چطور بگم ؟ باور کنی ! / چقدر عزیزی تو برام .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آسمان را بی ستاره ، دریا را بی موج ، دیده را بی اشک ، لب را بی خنده و زندگی را بی تو دوست ندارم ای بهترینم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سرچشمه ی عمر آدمی یک نفس است / آن هم فدای یک هم نفس است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در مرام ما نباشد جز وفاداری دوست / جان دهیم بهر رفیقی که وفاداری در اوست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با جمله ی رندان جهان هم کیشم / خیام ترانه های پر تشویشم / انگار شراب از آسمان می بارد / وقتی که به چشمان تو می اندیشم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر