جملات زیبا و عاشقانه


ز مهر دوستان در سینه ام داغیست / اگرچه فاصله بسیار ، محبت همچنان باقیست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو شبهای دل واپسی فکر نکنی که بی کسی / حتی تو اوج غربتم واسه خودم همه کسی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در سایه ی مهربانی تو برپا شده این جوانی من / باشد به فدای یک نگاهت عمر من و زندگانی من .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بهر قتل من مسکین ، ز چه تیغ آخته ای ؟ / که به یک چشم زدن ، کار مرا ساخته ای .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد / تو سر تا پا وفا بودی ، تو را من بی وفا کردم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تا تو نگاه می کنی ، کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو ، این چه نگاه کردن است ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گویند که مردمان غم دیوانه می خورند / دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کیست کز گردش چشم تو به جایی نرسید ؟ / ای شوخ ، مرا هم به نگاهی دریاب .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من اگر دفتر نفرین شده ی اندوهم / اگر از نسل گلی هرزه به روی کوهم / اگر از کل جهان وارث یک احساسم / تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی .
 
مثل پرستوی سراسیمه ی عشق / پشت دیوار دلم از همه محبوب تری .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کاش یادت نرود روی این نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین ناباوری آدم ها ، یک نفر میخواهد که به یادت باشد ، نکند کنج هیاهو بروم از یادت .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه / که نمیذاره دل من غافل از یاد تو بمونه .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود ، پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
همه ذرات جهان پیوسته با دوست / همه اندیشه ام اندیشه ی اوست / نمیبینم به غیر از دوست اینجا / خدایا این منم یا اوست اینجا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
غروب فرصت خوبی برای دیدن بود ، دریغ چشم تو از این کرانه ها سیر بود .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من / لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت / آنقدر خوبی که در چشمان تو گم می شوم / کاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت .
تویی شیرین و من فرهاد ، در کوی وفا آخر / بر آرد تیشه ی جورت دمار از جان شیرینم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی .
گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم / به دو عالم ندهم لذت بیماری را .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بعضیا میگن دنیا ارزش نداره ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنی است / زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنی است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم ، تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از بس که نفس به یاد عشق تو زدم / یاد تو به جای نفسم می آید .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من از چشمان خود آموختم رسم محبت را ، که هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده میگرید .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ، آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی ، آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ، تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نازنینا امروز صدایت با صدایم ساز نیست / یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست / نازنینا امروز مخالف مینوازد تار تو / یا که من مست و خرابم یا که تارت تار نیست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
خوب است و قشنگ اینکه دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم / ای عشق همیشه از خدا میخواهم / که کنار من باشی به پای هم پیر شویم .
ما کشته ی عشقیم ، محبت کفن ماست / پرورده ی رنجیم ، رفاقت هدف ماست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یک جام پر از شراب دستت باشد / تا حال من خراب دستت باشد / این چند هزارمین شب بی خوابیست / ای عشق فقط حساب دستت باشد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من اگر دل به تو دادم تو ز من دل بردی / گر گناه است محبت ، تو گنه کار تری .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند ، روزگارت نیلوفری باد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در تمنای دلت یاد دل من هم باش ، یاد من نه ، یاد خود کن که در آن جا داری .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر خوابی خوابتم / اگر مستی شرابتم / اگر هستی کنارتم / اگر نیستی به یادتم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو / دل من غرق تمناست نمیدانی تو / شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد / بلبل مست تو تنهاست نمیدانی تو / جز تو کس نیست که من منتظر او باشم / دل من منتظر توست نمیدانی تو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
رفتی اما چه بگویم هیهات ، تو ندانی که من آن روز غروب ، زیر آن دره ی آرام و عبوس ، به چه حالی بودم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟ یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟ یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟
دلم در شهر غربت بی قرار است / به دنبال تو در شب رهسپار است / ولی از هرکه میگیرم سراغت / جوابم انتظار و انتظار است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلت آبی تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی دائما چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تنهای اول ، هیچکس همراه نیست !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی / دریغا ، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم / تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی / اگر قلبم صدف باشد ، میان آن تو پنهانی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
باغبان از گلها مواظبت میکند چون میداند عمر گل کوتاه است اما به درخت خدمت میکند چون میداند روزی درخت پناهگاه او خواهد شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر