اس ام اس دلتنگی



اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است . اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش دارید .

 اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا


هر کدام از ما چون فرشته ای با یک بال است . و تنها زمانی قادر به پرواز خواهیم بود که درکنار هم باشیم .
لذت عشق زمانی که آن را نثار می کنی بیشتر از زمانی است که دریافتش می کنی پس بذار من عشقم را نثارت کنم .
گرچه راه صعب است ، اما تو به صعود ادامه بده ، شاید قله در یک قدمی تو باشد .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند . (مارک تواین)
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

قفس داران سکوتم را شکستند ، دل دائم صبورم را شکستند ، به جرم پا به پای عشق رفتن ، پرو بال عبورم را شکستند ، مرا از خلوتم بیرون کشیدند ، چه بی پروا حضورم را شکستند ، تمنا در نگاهم موج می زد ، ولی رویای دورم را شکستند .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود : دوستم بدار .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
صدای پایت خوش آهنگی بود برایم عمیق تر از مثنوی سکوتت گویاترین نجواهای عاشقانه و نگاهت صمیمی ترین پیوند .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر دو تا بودی می زاشتمت روی چشمام حالا که یک دونه ای جات همیشه تو قلبمه .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

یادت باشه که گاهی وقت ها ، مثلا آخر شب ها که می خوای بخوابی یه دل تنهایی هست که یکم اون ور تر می تپه برای تو .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم ، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمیشود ، کمی نزدیکتر بیا میخواهم با تو بودن را حس کنم .
امشب دلم از آمدنت سرشار است ، فانوس به دست کوچه دیدار است ، آنگونه تو را در انتظارم که اگر این، چشم بخوابد آن یکی بیدار است .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

عکساتو من می خام چیکار ، قلبتو هدیه کن به من ، یه بار بگو دوست دارم ، قال قضیه رو بکن .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دوصتت دارم با (ص) صابونی تا همه تو کفش بمونن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

قسم به Love پاکم ، ز عشق You هلاکم ، ای گل ریشه ریشه ، I love you همیشه .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در عشق اگر عذاب دنیا بکشی ، با اشک دو دیده طرح دریا بکشی ، تا خلوت من هزار فرصت باقیست ، تنها نشدی که درد تنها بکشی .

 اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذرد و قلبها گرامی تر از آنند که بشکنند . فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

هر وقت میخوای ببینی جقدر دوستت دارم ، انگشتت رو بذار رو نبضت ، میفهمی که دوست داشتنم تمومی نداره .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

گل اگر خشک شود ساقه آن میماند ، دوست اگر دور شود خاطره اش میماند .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب ، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

بعضی وقتها چشام به دلم حسودیشون میشه ، میدونی چرا ؟ چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشمام دوری .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من آن گل پرپرشده دست زمانم ، بر سنگ مزارم بنوسید جوانم .
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دراین دنیا نکردم من گناهی ،  فقط کردم به چشمانت نگاهی ، اگر باشه نگاه من گناهی ، مجازاتم بکن غیر از جدایی
عشق را دوست دارم نه در قفس
بوسه را دوست دارم نه در هوس
تورادوست دارم تا آخرين نفس
روي دريچه ي قلبم نوشتم ورود ممنوع
عشق آمد و گفت من بي سوادم
مي رسد روزي كه بي من روزها رو سر كني
مي رسد روزي كه مرگ رو باور كني
مي رسد روزی كه تنها در كنار قبر من     شعر هاي كهنه ام را مو به مو از بر كني
هرگز نمي گيرد كسي در قلب من جاي تو را
هرگز نديدم بر لبي لبخند زيباي تو را
خورشيد عشق تو هنوز سوزد مرا سر تا زپاي
در كوره راه زندگي روشن كند راه مرا
اگر رفتم تو يادم کن. اگر مردم تو خاکم کن. اگر ماندم در اين دنيا، به مهر خود تو شادم کن

 
آنگاه كه با دستانت واژه عشق را بر قلبم نوشتي سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم حال سواد دارم اما ديگر به چشمان خود اعتماد ندارم...



 
روزگاري يك تبسم يك نگاه      بهتر از گرماي صدآغوش بود     اين زمان بر هر كه دل بستم وليك    آتش آغوش او خاموش بود

عشق حيات عاشق را تشكيل ميدهد والا معشوق تنها بهانه است


 
عشق تنها مرضي است كه بيمار از آن لذت ميبرد.

به دست آوردن خوشبختي بزرگ ترين فتح زندگي است.
 
هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی .پر کلاغ رو سفید کنی.آتیشو بوس کنی توی آب یه نفس عمیق بکشی .اون موقع منم میتونم فراموشت کنم...
 
زيبا ترين گل با اولين باد پاييزي پرپر شد . با وفا ترين دوست به مرور زمان بي وفا شد . اين پرپر شد ن از گل نيست از طبيعت است و اين بي وفايي از دوست نيست از روزگار است...
 
وقتی دلم برات تنگ ميشه ميرم اون بالا پشت ابرا ريز ريز گريه ميکنم
پس هر وقت ديدی داره بارون مياد بدون دلم برات خيلی تنگ شده.
 
 
دوست داشتن هميشه گـــفتن نيست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــريبه ! اين درد مشترک من و توست که گاهي نمي توانيم در چشمهاي يکديگــر نگــــاه کنيم.
 
 
گفتم دوستت دارم نگاهي به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا |آوردم و تمام انگشتهاي دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه مي کرد که خالي بود.
 
اگه 1 روز نتونستی گناهه کسي رو ببخشی از بزرگيه گناهه اون نيست از کوچيکيه قلبه تو!
 
اگر در قلبتان عشق باشد٬ می توانيد هر روز معجزه کنيد...
 
زندگی آب راهه‌ای است به نام وفا... ميريزد به جويی به نام صفا... ميرود به رودی به نام عشق... ميرسد به دريايی به نام وداع...

 
غروب شد....خورشید رفت ....افتابگردان دنبال خورشید می گشت ... ناگهان ستاره ای چشمک زد .. افتابگردان سرش را پایین انداخت. اری گلها هرگز خیانت نمی کنند
 
تا حالا از گرمای خورشید ناراحت شدی ؟!
من هیچ وقت ناراحت نمیشم چون تو آتش عشق تو سوختم...    
 

 
ازگل پرسيدم محبت چيست گفت : ازمن زيباتراست .
ازافتاب پرسيدم محبت چيست گفت: ازمن سوزانتراست.
ازشمع پرسيدم محبت چيست گفت:ازمن عاشقتراست.از خود محبت پرسيدم محبت چیست گفت: تنهايک نگاه است...   
اگر كليد قلبي را نداري قفلش نكن اگر خداحافظي در راه است سلام نكن اگر دستي را گرفتي رهايش نكن...
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست،

وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم


ميداني چه مي شود وقتي تمام احساساتت و عشقت را جمع كني و همه را به يك نفر هديه كني ..! مايه نشاطش باشي و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بي اعتنا باشد و بي تفاوت . اينچنين است كه لحظه هاي خاموشي جان مي گيرد
زندگي دفتري از خاطرهاست … يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک … يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ،چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد… ما همه همسفريم
مي دونستي اشک گاهي از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسي مي توني هديه کني اما اشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي از دستش بدي

زندگي شهد گل است
ميخوردش زنبور زمان
آنچه مي ماند از آن
عسل خاطره هاست…

آدمک آخر دنياست بخند
آدمک مرگ همينجاست بخند
دست خطي که تو را عاشق کرد
شوخي کاغذي ماست بخند
آدمک خر نشوي گريه کني
آن خدايي که بزرگش خواندي
بخدا مثل تو تنهاست بخند…

نشنو از ني ني حصيري بينواست
بشنو از دل دل حريم کبرياست
ني بسوزد خاک و خاکستر شود
دل بسوزد خانه ي دلبر شود…


هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده ، فقط بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به تمام دنیا نده .
 
تمام امید یک آسیابان به وزش باد است که آسیابش بچرخد وگرنه از کار می افتد ، یادت باشه قلب من آسیاب است و نفس های تو همون باده .

 اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
 
سه تا فرشته عاشق تو دنیا هست ، اولیش به کبوترای عاشق دونه می ده ، دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه ، سومیشم که من عاشقشم الان داره این اس ام اس رو می خونه .
 
آدما وقتی از هم دورند اس ام اس می فرستند ، من برای تو که توی دلم هستی چی بفرستم ؟

 اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
وفاداری را باید از نیلوفر آموخت ، که دور هر شاخه ای می پیچه و در آغوشش می میره .
وقتی عشقت تنهات گذاشت ، نگران خودت نباش که بدون اون چیکار می کنی ، شرمنده دلت باش که یک باره دیگه بهت اعتماد کرد .
آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار تا که تنهاییت از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

دلم می خواست بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز ، اما حالا دلم می خواد بهانه ای باشه برای فراموش کردن تو .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

ای که مدتهاست با من نیستی ، من همانم که با من زیستی ، رنجهایم را شنیدی باز هم ، عاقبت گفتی ، غریبه ، کیستی ؟
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

بزرگترین ارتفاعی که باعث مرگم شد ، افتادن از چشم توست عزیزم .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

چه قدر حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند و اراده دوست داشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن ، با این حال مدام شعر عاشقانه می خوانند .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

تلاش برای فراموش کردن کسی که دوستش داری درست مثل این است که بخواهی کسی را که تا به حال ندیده ای به خاطر بیاوری .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

هیچ می دونستی هر بار که تو پلک می زنی من نفس می کشم ؟ پس مواظب باش به کسی خیره نشی که من خفه می شم .
 

با چشمان تو مرا به الماس ستارگان آسمان نیازی نیست ، این را به آسمان بگو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

در صفحه شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .

کلید قلب ، زندگی و روح من ، همه در دستان اوست . او مالک آن است فقط باید کلید را بچرخاند و بگذارد تا با تمامی شور و عشقم او را در بر گیرم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر