جملات زیبا و عاشقانه


کم نامه ی خاموش برایم بفرست / از حرف پرم گوش برایم بفرست / دارم خفه می شوم در این تنهایی / لطفا کمی آغوش برایم بفرست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در مشرق عشق ، دشت خورشید تویی / در باغ نگاه یاس ، امید تویی / در بین هزار پونه آن کس که مرا / چون روح نسیم زود فهمید تویی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آخر یه روز پرینت قلبم رو میگیرم تا بفهمی با هر بار نفس کشیدنم چند بار دوست دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق را وام محبت مانده است / شعله را بوسیدن و جان دادن است / عشق چندی نیست جز دل باختن / عقل را در دام دل انداختن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عقل می گفت که دل منزل و ماوای من است / عشق خندید که یا جای تو یا جای من است / عقل پرسید که دشوارتر از مردن چیست / عشق فرمود فراغ از همه دشوارتر است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق یعنی توفیق اجباری و فرو رفتن در آبی که عمقش را نمیدانی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو را دوست داشتن برای من عبادت است / از تو دور بودن برای من قیامت است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما / مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ، ماهی دور از دریا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم / بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زغال اسفندتم رفیق ، میسوزم تا چشم نخوری !
هیچگاه نخواه که دل بگیری از دوست / شاید دل تو تمام دارایی اوست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست ، به تبسمت سوگند ، شاد بودنت آرزوی ماست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست ، پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بیا ای همنشین سرد پاییز / به آواهای شب هایم درآمیز / بیا ای رنگ مهتاب بلورین / تو شعری تازه در من برانگیز .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلا تا کی اسیر یاد یاری / ز هجر یار تا کی داغداری / بگو تا کی ز شوق روی لیلی / چو مجنون پریشان روزگاری .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزنم فریاد / اگر از شهر غم رفتی ، مرا هرگز مبر از یاد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آدما رسمشونه پابند دلدار نمیشن / خوب گرفتار میکنن اما اگرفتار نمیشن / آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن / دلو بیمار میکنند اما پرستار نمیشن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست / یاس پر پر گشته ام مرهمش دستان توست / بودنم با بودنت معنای دیگر می دهد / حال من خوش می شود با آن لب خندان تو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دفتر نقاشی من تو شهر غمها گم شده / چه جوری بگم با معرفت دلم برایت تنگ شده .
بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو / این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من از می چشمان سیاهت مستم / گفتم بنویسم که به یادت هستم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تا کور نگشته دیدگانم ، تو بیا / تا مور نخورده استخوانم ، تو بیا / گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یه پیامی میفرستم به امید پیام تو / نه اینکه بخونی و بگی بی خیال تو .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سوال من از تو این است ، چرا در آینه ی چشم های تو ، تصویر من پیدا نیست ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم ، به قدیمی شدن دوستیت می ارزد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست ، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است .
به من گفتی پر از آینده باشم / تو رفتی همچنان در خنده باشم / تو دریای منی ، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت من را / ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زندگی زیباست چون تصویر ماست / در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تا حالا هندونه دیدی از نیسان بیفته ؟ همونجوری داغونتم !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
مهربانم ای خوب یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا بین آدمهایی که سرد و غریبند ، تک و تنها به تو می اندیشد و کمی دلش از دوری تو دلگیر است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ف ا ص ل ه .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر