اس ام اس خداحافظی

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

.

اس ام اس خداحافظی

.

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد ... خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ

.

اس ام اس خداحافظی

.

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای…که دور دور رفته ای…اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

.

اس ام اس خداحافظی

.

تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم…پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای

خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!

.

اس ام اس خداحافظی

.

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات
باشد، قبول...لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم
در سینه می تپید،
دلم بود... نا مهربان.. خداحافظ



اس ام اس خداحافظی

> عطر 2i2 s--y محرک مردانه

9,500 تومان

> اسپری تاخیری لارگو_Inverma

19,000 تومان



اس ام اس خداحافظی
.

پرستو ها چرا پرواز کردید
جدایی را شما آغاز کردید
خوشا آنانکه دلداری ندارند
به عشقو عاشقی کاری ندارند
خداحافظ برای تو رهایی
برای من فقط درد جدایی
خداحافظ برای تو چه آسان
ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان
خداحافظ
.
اس ام اس خداحافظی
.

خدانگهدار عزیزم
اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکنین لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد
چشماتو گریون ببینم


.
اس ام اس خداحافظی

.

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار . . .

.

اس ام اس خداحافظی

.

...پایان راه کاملاً پیداست!
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری.
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشائی................. خداحافظ


.
اس ام اس خداحافظی

.
رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی

و برایم دستی تکان دهی

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر