اس ام اس تبریک روز تولد



تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من



جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من برایت لبخند می زنم
” تولدت مبارک”

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

میلادتوست
و من بیست ویکمسن بار
کبوتر عشقم را
درآسمان خیال تو
پرواز می دهم
سالهاست کبوترم
جلد مهربانیت شده است

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم
و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !
تولدت مبارک !

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
…در تمام ماه
در فضای خانه .. کوچه .. راه
در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب
در خطوط در هم کتاب
در دیار نیلگون خواب

خوب خوب نازنین من
.
.
.
تولدت مبارک

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
ميلادت مبارک

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



در ستاره بارانِ ميلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق

تولدت مبارک

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



امروز روز توست…..روز ميلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد



روز ميلادت شاید
بهانه ای است
تا از پس این فاصله های خاکی
از پس دریا دریا آب
دستان ِ دلت
آن بی نهایت ترین نهایت ِعشق را
عاشقانه در دست بگیرم
و گرمای همیشه ماندنت
در اکنون ترین لحظه امروز
و همین امروز
از خورشید حضورت
تابیدن بگیرد!

تولدت مبارک

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

ميلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد!
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد!
…..، تولد تو مــــبارک! بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد!
خواهم ز حق برای تو توفیـــــق زندگی
شیـــــرازه ی شکست برویت گسسته باد!
عمرت هـــــزار سال چو آدم دراز باد!
آییـنه ی فــرا رسِ مرگ ات شکسته باد!

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد


سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن ولی تو دریای مردونگی غرق میشن

تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را تبریک می گویم

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد.

جدیدترین  اس ام اس   تبریک  تولد

جشن ميلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر