اس ام اس جدید

عشق مثه قماره،
اگه عاقل باشی،همه وجودتونبایدتوی قمار وسط بذاری که اگه باختی لااقل توان ازجابلند شدن روداشته باشی
در کوچه عشق دنبال تو میگشتم
حقیقتش شب بود ترسیدم برگشتم

سلامی ازدلی تنها
دلی آکنده ازغمها
گهی بی بار،گهی بی یار
گهی ازعاشقی بیزار
گهی گریان،گهی خندان
گهی رنجیده ازیاران



دلی آکنده ازغمها
گهی بی بار،گهی بی یار
گهی ازعاشقی بیزار
گهی گریان،گهی خندان
گهی رنجیده ازیاران
میخوام روی سنک بنویسم جقدردلم برات تنک شده
بعدباهمان سنک بزنم
توسرت تابدونی دلتنکی جه دردی داره
سه چیزتوی قلب منه:
1- خدا
2-مادرم
3-پدرم...
اوه!یادم رفت توروبگم...
آخه توضربان قلب منی!

   
دوری ازاین دیده امابازیادت میکنم
حرمت این اشنایی فرش راهت میکنم
درفراغت غم حصارخنده هایم راشکست
بازهم ازانتهای دل صدایت می کنم
   
عشق یعنی :شب نخفتن تاسحر
عشق یعنی: سجده ها باچشم تر
عشق یعنی :سربه دار آویختن
عشق یعنی: اشک حسرت ریختن
عشق یعنی: درجهان رسواشدن
  
  خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره
منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره
مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته
وقتی میگم نوکرتم این اخر رفاقته


    برایت ازطلاتختی،مسیری روبه خوشبختی،برایت عمر نوحی را،
وقاری همچوکوهی را،برایت صبرایوبی، حیاتی مملوازخوبی ،برایت شادبودن را،
فقط آزادبودن را،
صداقت را،رفاقت را،محبت را،شرافت را، دعاکردم.دعایم کن
حافظ زچشمان قشنگ تو غزل ساخت
هرکس که تورادیدبه چشمان تودلباخت
نقاش غزل تاکه به چشمان توپرداخت
دیوانه شدازطرزنگاهت قلم انداخت
  
  بعد از مرگم تابوت مرا سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم،
تکه یخی روی سینه ام بگذارید تا به جای معشوقم گریه کند،
و آخرین خواسته ی من اینکه دستهایم را ببندید تا همه بدانند
خواستم ولی نشد !...

خوشکلترین دوست شما کیست؟
الف:من
ب:گزینه الف
ج:الف و ب
د:همه موارد!
   
به نیوتن بگویید هر عملى را عکس العملى نیست

اگر بود...
این همه عاشقانه هاى من بى جواب نمى ماند
بار الاها ای خدای عدل و داد
هرکه راکرد یادی ازما زنده باد
ماکه معتاد رفیقیم ومرام ویاد او
در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد
    دوست شایسته مثل عطرفروشه،
اگه چیزی از عطرش بهت نده،بوی عطرش بهت میرسه
زندگی مثل امتحان میمونه
هی مینویسیم هی پاکش میکنیم
غافل ازاینکه یه روز میگن:
برگه ها بالا...
  
  دلم که مهمون نمیخواست
کی گفت که مهمونم بشی؟
کی گفت بیای توقلبم ومهمون ناخونده بشی؟ کی گفت که ازچشای من خواب و بدزدی وبری؟
کی گفت پریشونم کنی،کی گفت بری؟کی گفت بری؟
   

دلم برایت تنگ میشود گاهی
و عشق ابی کمرنگ میشود گاهی
برابرم ننشستی ولی همین جایی
همین کنار که فرسنگ میشود گاهی
    دعاى یک خانوم:

خدایا! به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم
صبر بده تاتحملش کنم
اما قدرت نده که میزنم لحش میکنم!
دانشمندان اخیرا تشخیص دادند

80% از بی وفاییها از بی شارژیه‎!
    بادکنک دل تنگیهام پرشده از هوای تو
پیام ندی میترکه خونش می افته پای تو!
   
   
1دستات بزار روسرت ...
چیزی حس نمیکنی؟
 تعجب نکن بعضی از بزا شاخ ندارن
    گدی گدی چیست؟
کلمه ایست الکترومکانیکی که شتاب بزغاله را دو برابر میکند!
   
          

قلب آدم مثل قلکه
اگه سکه محبت کسی توش افتاد نمیشه درش آوردمگه بشکنیش!
   
*140*دوستت دارم#ok
اینم شارژ رفاقتمون
بریزتوقلبت، شارژ شدی خبرم کن
   
         

ضربان قلب من:
باتو:\/_\/_\/_
دورازتو:\_\_\_
بدون تو:______
   
به یارو میگن: در رو ببند هوای بیرون سرده.
میگه: مثلا اگر من در رو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟

درکلاس ادبیات معلم گفت:
فعل رفتن راصرف کن
رفتم،رفتی،رفت، ...
ساکت میشوم ومیخندم خنده ام تلخ می شود استاد داد میزند و بعد ادامه بده
ومن می گویم:رفت...رفت... رفت... ودلم راشکست
    امیدوارم امشب درعمیق ترین لحظه خوابت احساس کنی که جیش داری!
   
        

مهم نیست که دلت برکه باشه یا دریا...
مهم اینه که نذاری کسی توش جورابشو بشوره!
    نگاهم بانگاهت کرد برخورد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا خیرت دهدحالم بهم خورد
  
  
 درویشی را گفتند زندگی بر چند بخش است.
گفت کودکی و پیری.
گفتند پس جوانی چه شد
گفت با عشق سوخت با بی وفایی ساخت با جدایی مرد
    نامه به عشق

فرستنده : دیونه ى تو 

گیرنده : عشق من


آدرس: سینه ی پاکت
مقصد : قلب مهربونت


موضوع : عشق بی ریا
حرف دل : دوستت دارم
باگوشیت چکارکردی؟
میگه مشترک موردنظرخوشگله.
بوسیدنش مشکله!


  
 شعر مرا از بر کن، برو آن گوشه باغ، سمت آن نرگس مست، و بخوان در گوشش، و بگو
 باور کن، یک نفر یاد تو را دمى از دل نبرد...
   
 هیچ وقت از خدا نخواه که تموم دنیا رو بهت بده
فقط بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به تموم دنیا نده
 سرنوشت تصمیم می گیرد که تودرزندگی باچه کسی ملاقات کنی،اما تنهاقلب توست که
میتواندتصمیم بگیردچه کسی درزندگی توباقی
می ماند...
    
سه جور دوستت دارم!
.
.
.
اینجوری.!.
اونجوری.!.
بدجوری.!.
   
گاهی گمان نمی کنی ولی میشود
گاهی نمیشود که نمیشود
گاهى هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدای گدایی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود...!
   
   
وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه
اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی
   
پارسال با او زیر باران راه می رفتم.......
امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشکهایم دیدم.......
       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر