جوک واس ام اس خنده دار

غضنفر صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه



 جوک واس ام اس خنده دار

عربه رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایاش نیست . گفت یعنی من رفتم !



 جوک واس ام اس خنده دار

کچله میره آرایشگاه همه بهش میخندن بهشون میگه : زهر مار اومدم آب بخورم !



 جوک واس ام اس خنده دار

وصیت نامه ترکه رو میخونن : من همه نمازامو خوندم فقط 20 سال واسم وضو بگیرید .


 جوک واس ام اس خنده دار

ترکه زنگ میزنه ثبت احوال ، میگه : ببخشید اونجا ثبت احواله ؟ من امروز احوالم خوبه ، می خواستم ثبت کنم !



 جوک واس ام اس خنده دار

کمیته امدا برای چندمین بار از برادران ترک و لر زبان خواست که بعد از انداختن سکه به صندوق صدقات بچه های خود را سوار صندوق نکنند !



 جوک واس ام اس خنده دار

اگه برق ژاپن 1 ساعت بره آمریکا میتونه به ژاپن برسه حالا اگه برق ایران 1 ساعت بره چی میشه ؟ ایران تو جمعیت به چین میرسه !



 جوک واس ام اس خنده دار

به ترکه میگن ناراحت نمیشی شما رو مسخره میکنن میگه نه اینا همش خاطره ست


 جوک واس ام اس خنده دار

لره عابر بانکشو میندازه توی حرم امام رضا میگه : حاجتم رو بده تا رمزش رو بگم .



 جوک واس ام اس خنده دار

ترکه داشته کباب درست میکنه میبینه یه گربه ایستاده داد میزنه آی بلاله بلال !
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر