اس ام اس عشقولانه

یاد ما خواه کنی یا نکنی مختاری/ لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری



  اس ام اس عاشقانه

يك نفر يك جايي رو يايش لبخند توست احساس مي كند كه دنيا واقعا با ارزش است ...هروقت احساس تنهايي كردي اين حقيقت را به خاطر داشته باش يك نفر يك جايي در حال فكر كردن به توست...



  اس ام اس عاشقانه

يادت باشه که يادت بيارم که يادت بدم که ياد بگيري که بيادتم .



  اس ام اس عاشقانه

گر جفای‎ روزگار تکه‎ کند قلب‎ مرا‎، روی‎ هر‎ تکه‎ نویسم‎ نام‎ زيباى تو را‎


  اس ام اس عاشقانه

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست، حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست/ من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم، افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست



  اس ام اس عاشقانه

شماره تو روی‎ دلم‎ دایورت‎ کردی‎؛ خیالی‎ نیست‎؛ حداقل‎ از ویبره‎ درش‎ بیار که‎ اینقدر‎ دلم‎ نلرزه‎ با‎ مرام‎



  اس ام اس عاشقانه

شمع و پروانه و بلبل همه جمعند، بی رحم بیا رحم به تنهایی من کن



  اس ام اس عاشقانه

اگه چشمام تو رو خواست قول میدم چشمامو ببندم، اگه زبونم تو روخواست قول میدم گازش بگیرم،اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم؟



  اس ام اس عاشقانه

تو همانند طوفانی هستی که ویرانگر قلبم است


  اس ام اس عاشقانه

دستانت که مال من باشد . هیچکس مرا دست کم نمی گیرد...


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر