اس ام اس عشقولانه

گر" عشق"... میوه ی ممنوعه ی این دنیاست هراسی نیست از رانده شدن از دیر خراب آباد این دنیا گاز باید زد ، با پوست



  اس ام اس عاشقانه

روزی فکر می کردم اگر او را با غریبه ای ببینم , شهر را به آتش می کشم ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست



  اس ام اس عاشقانه

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده



  اس ام اس عاشقانه

در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است / چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است.



 اس ام اس عاشقانه

باغبان درب را نبند من فرد گلچین نیستم ، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.


  اس ام اس عاشقانه

یه شب یه ستاره ی شانس از آسمون افتاد روی زمین بهم گفت: دنیا رو میخواهی یا یک دوست خوب گفتم : هیچ کدام ، یک دوست دارم که واسم یه دنیاست.



 اس ام اس عاشقانه

کمر بندگی عشق نبنددبه میان / مگر ان بنده که از بند جهان ازاد است / من اگر رندم و بدنام برو خرده مگیر / زانکه هر خوب و بدی از ادب استاد است / پنجه در پنجه تقدیرنشاید افکند / زانکه بازوی قضا سخت تر از فولاد است


  اس ام اس عاشقانه

ما نه برای یافتن فردی کامل، بلکه برای دیدن کامل یک فرد ناکامل عاشق میشویم



  اس ام اس عاشقانه

عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید اما از درون احساس گرما کنید چون در قلبتان به هم نزدیکید.



  اس ام اس عاشقانه

تو دل منو شکستي و لي من دل تو رو نمي شکنم چون يک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر