اس ام اس تبریک روز تولد


اس ام اس تبریک روز تولد

روز تولد تو ستاره ها دمیدند
پرستو های عاشق به خونشون رسیدند
روز تولد تو بخت من ازراه رسید
نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید
تکرارحرفهای منی مثل سرود زندگی
عشقت شده برای من بود و نبود زندگی
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک روز تولد

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .
.
.
.
.
تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک روز تولد

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
.
.
.
هوا که ابری نبود…
اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون او خود زیباست، مظهر ایستادگیست
سربه زیرو با نجابتست
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.
Happy Birthdey



اس ام اس تبریک روز تولد

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !
مهربانم : تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر