اس ام اس عشقولانه

آروم به گوشيت نگاه كن...! فقط خواستم بگم فداي همين نگاهتم.



  اس ام اس عاشقانه

سوگند به زیبایی چشمهایت وبه ریزش همیشگی اشکهایم که من به خیال با توبودن نیزقانعم پس خیالت راازمن نگیر که خیالت مهربان ترین تصویردنیاست



 اس ام اس عاشقانه

قشنگ ترين لحضه هايم را به پاي ساده ترين دقايقت خواهم ريخت تا باز هم بداني كه عاشق ترين پروانه ات بودم و مجنون ترين ديوانه ات هستم.



  اس ام اس عاشقانه

مي نويسم خاطرات را با اشك وآه / درشبي تاريك و غمگين وسياه
مي نويسم خاطرات را از روي درد / تابداني دوريت بامن چه كرد



  اس ام اس عاشقانه

زندگى گذشتنى ست
چهره هاشكستنى ست
اين فقط معرفت است
كه هميشه ماندنى ست



  اس ام اس عاشقانه

اگه هشت لايه هم ايزوگامت كنند بازم معرفت ازت چكه ميكنه



  اس ام اس عاشقانه

به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دوسم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد



  اس ام اس عاشقانه

منتظر زنگتم منتظر اون دل بي رنگتم



  اس ام اس عاشقانه

دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم، و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد


 اس ام اس عاشقانه

اگه شکستن قلب و غرور صدا داشت، عاشقان سکوت شب را ویران میکردند


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر