اس ام اس تبریک روز تولد


اس ام اس تبریک روز تولد

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

لبخند زدی و آسمان آبی شد ٫ شب های قشنگ بهمن مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد . . .
تولدت مبارک عزیزم . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
عزیزم تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم
نگاهش زیباتر از خورشید / دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب
و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی و بهار را خجالت زده کردی و بهمن را سر افراز کردی
و عدد ۲۰ رابرای من خوش یمن کردی ٬ عزیز دلم تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم


اس ام اس تبریک روز تولد

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر
تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،
امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک روز تولد

باصد تا دریا پر از عشق واشتیاق و پولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر