جوک واس ام اس خنده دار


غضنفر میره سینما فیلم ترسناک میده همه فرار می‌کنن ولی‌ غضنفر می‌شینه، یکی‌ بهش میگه تو چرا نشستی میگه به من دست نزنید من ریدم !



جوک های جدید و خفن

معلم سر کلاس درس به شاگرداش میگه هر کس خنگه از جاش بلند شه و بایسته ! یهو پسره غضنفر بلند میشه میگه آقا به خدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشید !



 جوک های جدید و خفن

به غضنفر میگن بستنی کیم رو چه جوری می خورن؟ میگه: میذارن لای بربری ، سیخشو در میارن



 جوک های جدید و خفن

نگاه منطقي غضنفر به زندگي : تا حالا فکر کردي اگه توماس اديسون نبود..مجبور بوديم تو تاريکي تلويزيون نگاه کنيم !



 جوک های جدید و خفن

لره میره اون طرف خاکریزدستشویی. میبینه 2 تا فرشته گرفتن دارن می برنش بالا ..میگه خواهر چی شده؟...میگن هیچی برادر..ریدی رو مین



 جوک های جدید و خفن

تركه و اصفهانيه و تهرانيه رو ميخواستن اعدام كنند. به تهرانيه ميگن: چه جور ميخواي اعدامت كنيم؟ با گيوتين؟ يا تيربارانت کنيم؟ ميگه: با گيوتين. ميان اعدامش کنن، يه دفعه وسط راه گيوتين گير ميكنه و پايين نمياد. مي گن قسمت تو اين بوده، خدا نمي خواسته تو کشته بشي، آزادش مي کنن. از اصفهانيه مي پرسن تورو چه طور اعدام کنيم ؟ مي گه منم با گيوتين. اين بار هم موقع اعدام گيوتين گير ميکنه، اصفهانيه هم بخشيده مي شه. نوبت ترکه مي رسه. ازش مي پرسن شما رو چه جوري اعدام کنيم ؟ مي گه : والا گيوتين که خرابه، منو تيرباران کنيد

 جوک های جدید و خفن

میدونین چرا قزوینی ها خوشبختن؟! چون بخت جرات نمي كنه بهشون پشت كُنه



جوک های جدید و خفن

یارو میره هارد بخره میگه هارد ۳۲۰ میخوام غضنفر هارد ۲۰۰ میاره بهش میگه گفتم ۳۲۰ میگه :ناراحت نباش جا وا می کنه‎!!‎



 جوک های جدید و خفن

رشتیه به دوستش میگه : خاک بر سر بی غیرتت کنن....زنم خالکوبی عکس خواهرتو رو شیکم اصغر اقا دیده


جوک های جدید و خفن

سه تا آباداني داشتن براي هم خالي مي‌بستند. اولي مي‌گه: من مثل حضرت علي هستم. با يه دست در خيبرو از جا مي‌كنم. دومي مي‌گه: اين كه چيزي نيست. من مثل حضرت عباسم. با يه ضربه شمشير 100 نفر رو مي‌كشم. سومي چيزي نمي‌گه و زل مي زنه به دريا و ساكت مي‌شينه. دوستاش ميگن: كا... چرا چيزي نمي‌گي؟ ميگه: تا حالا ديدي خدا حرف بزنه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر