جملات زیبا و عاشقانه

مثل كبريت كشيدن در باد ديدنت دشوار است؛ من كه به معجزه ى عشق ايمان دارم؛ ميكشم آخرين دانه ى كبريتم را در باد؛ هر چه بادا باد



  اس ام اس عاشقانه

صدسال بعدازمرك من ، تا بشكافی قبرمن / خواهی شنيد ازقلب من ،ILOVEYOU محبوب من



  اس ام اس عاشقانه

روى گلاي زرشكى بايه مداد مشكى هزار دفعه نوشتم تو انتهاى عشقى



 اس ام اس عاشقانه

يك سي سي دوستت دارم يك قطره عاشقتم يك ليتر به فكرتم يك بشكه دروغ گفتم



  اس ام اس عاشقانه

كاش قلب ها در چهره ها بود...


  اس ام اس عاشقانه

دلگیرم ازتمام الفبای بی کسی، به خصوص این پنج حرف.ف ا ص ل ه .......


  اس ام اس عاشقانه

هواشناسی طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد که : اینجا دل یه نفر خیلی هواتو کرده.



  اس ام اس عاشقانه

آسمون به دريا گفت اين بالا خيلي خوبه همه جارو ميشه ديد دريا گفت اين پايين از اون بالا بهتره چون فقط تو رو ميشه ديد. تقديم به آسمون قلبم!



  اس ام اس عاشقانه

زمان غارتگر عجيبى است، همه چيز را ميبرد به جز حس دوست داشتن را


  اس ام اس عاشقانه

بى خبر از همديگر آسودن چه سود/ بر مزار مردگان خويش ناليدن چه سود؟
زنده را بايد به فريادش رسيد/ ور نه بر سنگ مزارش آب پاشيدن چه سود؟
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر