جملات زیبا و عاشقانه

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد / کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بیادت هستم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود / من بر آنم که بسوزم به کنارت ، ای دوست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است / کدام دسته گل امروز بر مزار من است / تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام / چون زهر هرچه که باشم اگر کم زیادی ام / همچون نفس ، غریبترین آمدن مراست / تا میرسم به سینه همان دم زیادی ام .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
روزهایی که بی تو می گذرد / گرچه با یاد توست ثانیه هاش / آرزو باز می کشد فریاد / در کنار تو می گذشت ای کاش .
از دوری تو دلی پر از غم دارم / وز غصه ی تو همواره ماتم دارم / گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روی تو را کم دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست / یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست / حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق / من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تا غروب این زمین تا طلوع واپسین در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو را دیدم دلم بر باد کردم / برای دیدنت فریاد کردم / ندانستم که عشق اول جمیل است / تمام هستی ام بر باد کردم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ی چشمانت می سپردم !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه / من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
خوشا آنان که در بازار گیتی / خریدار وفا بودند و هستند / خوشا آنان که در راه رفاقت / رفیق با وفا بودند و هستند .
اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم / تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم / همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است / چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من همانم که اگر دوست مرا یاد کند / به صفای قدمش دیده ی خود را فرش کنم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را / تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آرامتر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به دل میگم شب یا سحر یادش نکن / دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر