جوک واس ام اس خنده دار


به لره میگن: آن آقا میگه: آقا شو بگذار اولش



 جوک های جدید و خفن

به لره می گن: اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که می کنی چیه؟میگه اول از همه دست خودم رو تو شرکت نفت بند می کنم



 جوک های جدید و خفن

یه روز ترکه میره عروسی تو عروسی برف شادی میزنن ترکه سرما میخوره



 جوک های جدید و خفن

لره با موتورش میره تهران یه دختر بلند میکنه. دختره با ناز میگه:عشقت ماله منه چشات ماله منه لبات ماله منه .... لره میزنه کنار و میگه پیاده شو بابا ، الان میگی موتورتم مال منه



 جوک های جدید و خفن

لره داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز!ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!



جوک های جدید و خفن

از لره مي پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز مي کنن ؟ ميگه : آخه من امتحان كردم..... پياده خيلي راهه


 جوک های جدید و خفن

لره ميره تو يك قهوه‌خونه، به قهوه‌چي ميگه: داش حال ميكني يك جك عربي بگم؟! قهوه‌چيه ميگه: ببين ولك، من خودم عربم، اين يارو هم كه كنار دستت نشسته هم عربه، درضمن قهرمان كشتيه. اوني كه رو ميز سمت چپ نشسته هم عربه، درضمن معمولاٌ با خودش دو تا قمه داره. حالا هنوز ميخواي جك عربي تعريف كني؟! يارو ميگه: نه والله، حوصله ندارم سه بار توضيح بدم



 جوک های جدید و خفن

عربه رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایش نیست . گفت یعنی من رفتم !



 جوک های جدید و خفن

به ترکه میگن دوست داشتی جای خدا بودی ؟ میگه نه ؟ می گه آخه جای پیشرفت نداره !



جوک های جدید و خفن

به ترکه میگن عجب مملکت خرتوخری داریم . میگه : آره من 3 بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر