جملات زیبا و عاشقانه


عشق من ، با تو نگاهم زیباست / ابرهای تیره ی غم رسواست / شعر و غزل بهانه اند که بگویم / آری ، بی تو دلم تنهاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلم را مبتلایت کرده بودم / خودم را خاک پایت کرده بودم / ندانستم که بی مهری وگرنه / همان اول رهایت کرده بودم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بیا با هم بجنگیم ، من شکست می خورم و تو پیروز می شوی ، بعد تو مرا تسخیر کن !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نافم را که بریدند ، فاصله ها شد تقدیر من ، آری از همان وقتها شروع شد بی تو بودنم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
پشت من خم از خم ابروی توست / کار دیگر را ندانم هیچ کار / کار من ای دوست جستجوی توست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد / هرجا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ز روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرما خورده / گفتارم شعر ، شعرهایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گر فراموشت کنم بر من حرام است زندگی / من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست ، گلها همه به نام تو مشهورند ، آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم ، زندگی کن تا زنده بمانم .


اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از شهرداری ، واحد سد معبر مزاحمتون میشم ، ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش ، امشب دلم هوای دریا کرده است !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دوستت دارم ، این تعارف نیست ، زندگی من است !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
هر نتی که از عشق بگوید زیباست ، حالا سمفونی پنجم بتهوون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
غم دانه دانه می افتد روی گونه هایم ، آری شور است طعم نبودنت !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
می خوام بگم دوست دارم / به پنجره به آسمون / به این شب آینه دزد / به تک درخت کوچه مون / می خوام بگم دوست دارم / به هر رفیق و نارفیق / به شاعران بی غزل / به جنگل های بی حریق .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به سراغ من اگر می آیی ، دگر آسوده بیا ، چند وقتی ست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
من تمام ناتمام توام ، ناتمام تمام من کجایی ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند / آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند / شادم تصور میکنی وقتی ندانی / لبخندهای شادی و غم فرق دارند .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کاش میشد تو روزگارت ، تو بهار موندگارت / میون این همه یارت ، من بشم دار و ندارت .
 
پی نجوای رفتن نباش ، در غیبت لبخند تو گم می شوم !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده ، کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با آمدنت بهانه پیدا شده است / خورشید میان خانه پیدا شده است / ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
امواج نگاهت اعتیاد آور بود / زیبایی تو فراتر از باور بود / در قاب نگاه چشم من لبخندت / لبخند ژوکوند ، بلکه زیباتر بود .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سلام ای عصاره ی خلقت که از فراز نیزه به زمین تشنه ی محبت چکیدی و تاریخ را سیراب عشق کردی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گر تو گرفتارم کنی ، من با گرفتاری خوشم / داروی دردم گر تویی ، در اوج بیماری خوشم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
زمانی کوه بودم ! حالا دیگر آدم شده ام ، می رسیم به هم ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دل داده ام بر باد ، هرچه بادا باد / مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد / ای عشق از آتش نسب داری / تنها تو میمانی ، ما میرویم از یاد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در دیده ی تو رمز نهانی پیداست / در جام نگاه تو جهانی پیداست / کس ره نبرد درون آن قلعه ی راز / کز بام و برش تیر و کمانی پیداست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تا کی به تمنای وصال تو یگانه / نذری بپزم ، پخش کنم ، خانه به خانه ؟
 
خورشیدی و گرمای محبت در دست / با آمدن تو ماه چشمش را بست / با سرعت نور سمت تو می آیم / وقتی که چراغ چشمهایت سبز است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با این که لب از کلام بستید شما / ساکت سر جایتان نشستید شما / امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کویر قلبم خشک شده ، محبتت را ارزانی دلم کن ، سیراب نمی شود اما شاید لبی تر کند .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ببخشید بد موقع مزاحم شدم ! میخواستم قربونت برم ، از کدوم طرف برم ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
روزگارم گله مندی شده است / من بگیرم تو بخندی شده است / از دلم یاد نکردی شاید / عشق هم سهمیه بندی شده است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یادمان باشد تا هستیم به یاد هم باشیم ، موقع رفتن فریاد صدایی ندارد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر ای دوست تحمل بنمایی ، همچو خاری که شود همدم گل ، با تو تا مرز شکفتن ، با تو تا سبز شدن ، آن طرف تر حتی ، با تو تا زرد شدن می مانم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
خلوت نشین غم شدم ، غمخوار نا پیدای من / آغوش گرمت جای من ، آری تویی دنیای من .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو رفته ای و من افتاده ام ! تو از دست ، من از پا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
جیپر طلا ، یار با وفا ، نسیم صبا ، آخر وفا ، نفس و هوا ، تکی به خدا .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
با تو بون قصه ی شیرینی است به وسعت تلخی و تنهایی و داشتن تو فانوسیست به روشنایی هرچه تاریکی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام ، چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
این سینه همیشه راز دارد انگار / همواره به تو نیاز دارد انگار / رفتی که رها شوی ز دستم اما / این رشته سر دراز دارد انگار .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
پر از دلشوره ام ، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار ، در هر لحظه میمیرم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد / تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق داغیست ، تا مرگ نیاید نرود / هرکه بر چهره از این داغ نشانی دارد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
الهی کور بشه ! گره ریسمان قلبمون !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی / به مردی با تو پیوستم ، ندانستم که نامردی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم / به غرور و ناز گفتی که مگر هنوز هستی ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دریای غم ساحل ندارد / دل من طاقت دوری ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر