اس ام اس عشقولانه

رفيق مثل كفش ميمونه و رفاقت مثل جاده ! چقدر سخته وسط جاده بفهمى پابرهنه اى



  اس ام اس عاشقانه

بلبلى نيستم كه بر هر شاخه اى غوغا كنم/ شمع هستم ميسوزم و جان را فدايت ميكنم


  اس ام اس عاشقانه

روزگاريست كه من طالب رخسار توام / فكر من باش كه در اين شهر گرفتار توام/ گفته بودى كه طبيب دل بيمار منى / پس طبيب دل من باش كه بيمار توام



  اس ام اس عاشقانه

اگه بگم خرابتم؛ قول ميدى تعميرم كنى؟



  اس ام اس عاشقانه

اگه خوبى، بدى از من ديدى حلال كن ، آخه براى هميشه دارم ميرم كره ى ماه تا بتونم تا ابد دورت بگردم !



  اس ام اس عاشقانه

يادمان باشد تا هستيم به ياد هم باشيم ، موقع رفتن فرياد صدايى ندارد



  اس ام اس عاشقانه

سلام، خوبى؟ ميدونى دارم چى ميخورم؟
حسرت يه لحظه ديدن تو رو



 اس ام اس عاشقانه

گر نپرسى حال من تا زنده ام؛ گريه و زارى و ناليدن ها چه سود؟ زنده را در زندگى قدرش بدان؛ ورنه مشكى از براى مرده پوشيدن چه سود؟


  اس ام اس عاشقانه

ميگن كلاغ ها خبرچين هستن !!!
پس چرا خبر دلتنگى منو به تو نميدن؟



 اس ام اس عاشقانه

اگر دورم ز ديدارت دليل بي وفايي نيست / وفا آن است كه نامت را هميشه زير لب دارم
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر