جوک واس ام اس خنده دار


يارو اسمش زمان نوروزي بوده ميره خارج ازش ميپرسن Whats your name ميگه:Time new days



 جوک واس ام اس خنده دار

میدونی فرق تو با فندق چیه؟ فندق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!



 جوک واس ام اس خنده دار

الهی من خورشید بشم تو ماه…….که تا قیامت ریختتو نبینم



 جوک واس ام اس خنده دار

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم گریه می کردم . . . تورو می خواستم . . . میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . . ۰ ۰ ۰ دوستت دارم پستونک



 جوک واس ام اس خنده دار

مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا مثل پرستو فصلی کوچ کن، اما هدفمند مثل پروانه بمیر، دردناک اما با عشق مثل خر عرعر کن، بلند اما شمرده و خوانا



 جوک واس ام اس خنده دار

یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم



 جوک واس ام اس خنده دار

<-®-®-®-®--- مي دوني اين چيه؟ گوجهء روي سيخه، ولي جگرش داره SMS ميخونه!



 جوک واس ام اس خنده دار

با تمام چفته چولیت، شته شولیت، پته پیسیت، قد یه خیار چولسیده داغانتم!


 جوک واس ام اس خنده دار

تا حالا فکر کردی چقدر برای من ارزش داری ؟ دویست هزار تومن ! قیمت گوشیت همین حدوداست دیگه!!؟


 جوک واس ام اس خنده دار

مهمانی ، یك دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و مؤدبانه یه شاخه گلِ سرخ بهش می دید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج كن»، اما اون گل رو توی سرتون می زنه، چون شدیداً استقلالیه. به این می گن اشتباهِ تاكتیكی در بازاریابی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر