اس ام اس عشقولانه


اس ام اس عاشقانه

تورا هرلحظه به خاطر مى آورم بى هيچ بهانه! شايد دوست داشتن همين باشه.




اس ام اس عاشقانه

هى لوتى3راه بيشتر ندارى: 1.بامن باشى 2.باتوباشم 3.توافق كنى باهم باشيم




اس ام اس عاشقانه

آنکه دلى براى دوست داشتن به ماداد،کاش صبرى هم براى دورى ها ميداد...



اس ام اس عاشقانه

ميگن خدا قشنگتر از گل چيزى نيافريده؛ ولى چشماى من قشنگتر از تو گلى نديده



اس ام اس عاشقانه

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم/ چون ندارم همدمی بازیچه دل ها شدم



اس ام اس عاشقانه

در كجا رسم بر اين است كه عاشق نشوى/ باغبان باشى و دلتنگ شقايق نشوى



اس ام اس عاشقانه

گلى چيدم فرستادم برايت/ غضب كردى فكندى زير پايت
گر چه اين گل ندارد قابل تو/ تو از گل بهترى جانم فدايت




اس ام اس عاشقانه

ساعت چيست؟
اختراع غريبيست كه جاي خاليت را به رخ دلتنگيهايم ميكشد.



اس ام اس عاشقانه

`با`هيچ `با`ر`ا`ني` `رد` `پا`يت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نميشو`د.



اس ام اس عاشقانه

دل من نرمتر از جنس حرير است ؛ دلم از جنس بلور است ؛ گر تو را قصد شكستن باشد ؛ سنگ بى انصافيست ، يك تلنگر كافيست .

اس ام اس عاشقانه

خواستم توى قلبت خونه كنم، ديدم زمينش خيلى گرونه
من كه فقيرم توى چشمات چادر ميرنم



اس ام اس عاشقانه

مگن خنده ربطی به مرگ نداره. ولی تو بخند تا من برات بمیرم.



| اس ام اس عاشقانه

تو اين دنيا، تو اين عالم
ميون اين همه آدم
ببين من دل به كى دادم
به اون كس كه نميخوادم
دلم شيشه، دلش سنگه
واسه سنگه دلم تنگه



اس ام اس عاشقانه

بازباران تاهميشه نم نمک برروي شيشه،مينويسم که بدوني،مهربونيت پاک نميشه



اس ام اس عاشقانه

این پیام بسلامتی اونكه سخت مشغول شطرنج زندگیه ونمیدونه من مات معرفتشم



اس ام اس عاشقانه

دل تووقتى ميگيره دل من ميخوادبميره حاضرم دلم فدات شه تاكه قلب تونگيره
ا



اس ام اس عاشقانه

آرام بخوان چون آهسته نوشتم،ازدل بخوان چون بادل نوشتم
"دوستت دارم"




اس ام اس عاشقانه



||||||||||||||

I||||||||||||

I ||||||||||||

I L||||||||||

I LO||||||||

I LOV||||||

I LOVE||||

I LOVE |||

I LOVE Y||

I LOVE YO|

I LOVE YOU




اس ام اس عاشقانه

تا كى به تمناى وصال تو يگانه/ نذرى بپزم؛ پخش كنم خانه به خانه؟؟



اس ام اس عاشقانه

ميدونى زيباترين لبخند دنيا كى زده ميشه؟
لبخند بى اراده اى كه روى لب يك دوست ميشينه وقتى ميفهمه تو هنوزم به يادشى!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر