جوک واس ام اس خنده دار


التماس یک لر به عابر بانگ :
شیر دات ، زگیت خوردم پیل نیخام ، گواهینامم پس بده !



 جوک های جدید و خفن

لره میره تهران گم میشه ، داد میزنه هر که منو جُست سی خوس !



جوک های جدید و خفن

ازتركه مي‌پرسن: وقتي امام زمان بياد چي ميشه؟ ميگه: همه چيز خوب ميشه، همه نمازخون ميشن، همه مهربون ميشن، همه پولدار ميشن، ميشه مثل زمان شاه



 جوک های جدید و خفن

سه تا آباداني داشتن براي هم خالي مي‌بستند. اولي مي‌گه: من مثل حضرت علي هستم. با يه دست در خيبرو از جا مي‌كنم. دومي مي‌گه: اين كه چيزي نيست. من مثل حضرت عباسم. با يه ضربه شمشير 100 نفر رو مي‌كشم. سومي چيزي نمي‌گه و زل مي زنه به دريا و ساكت مي‌شينه. دوستاش ميگن: كا... چرا چيزي نمي‌گي؟ ميگه: تا حالا ديدي خدا حرف بزنه؟!


جوک های جدید و خفن

غضنفر ميره خواستگاري باباي عروس بهش ميگه اون گلي که زدي به يقت خارش اذيتت نميکنه غضنفر ميگه خارش که نه ولي گلدونش که تو لباسمه بيچارم کرده



 جوک های جدید و خفن

لره خرش میمیره عربا می گن بریم تسلیت بهش بگیم سر کارش بزاریم میرن سراغ لره و بهش تسلیت می گن . لره هم می گه سرتون سلامت ! فکر نمی کردم که خر من اینهمه فامیل داشته باشه



 جوک های جدید و خفن

به لره می کن روز قیامت چطور می خوای از روی پل صراط رد بشی؟ می گه ما عشایریم ، همون زیر پل چادر می زنیم



جوک های جدید و خفن

غضنفر میره خواستگاری، ازش می‌پرسن:نتیجه چی شد؟ میگه : شصت - شصت . میگن : یعنی چه؟
میگه : هرچی ما گفتیم اونا شصتشون رو نشون دادند ، هر چی اونا گفتند ما شصتمون رو نشون دادیم.



جوک های جدید و خفن

غضنفر ميخواسته بچش رو نصيحت کنه! ميگه: چند سالته؟ ميگه: 16 سال ! ميگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه



جوک های جدید و خفن

یه روز غضنفر یه کیلو شکر میخره برای اینکه مورچه نخوره روش مینویسه نمک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر