اس ام اس عشقولانه

سلام سلامي خالصانه ارادتي مخلصانه بوسه هاي جانانه بر لباني مستانه به طور مخفیانه خیلی خیلی مهربانه پذیراباش ازمن دیوانه


 اس ام اس عاشقانه
شبی رو به عرش کبریا کردم”خودم رااز غم دنیا رها کردم ”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”برایت بهترینها را دعا کردم.



 اس ام اس عاشقانه
درهوايم هوسي نيست بجز ديدن تو؛توگل ياسي ومن تشنه بوييدن تو



 اس ام اس عاشقانه
به زنداني گفتن ازتو تنهاتر كيست؟ گفت:كسي كه دلش زنداني ديگريست.



 اس ام اس عاشقانه
نازنين تر زتو كس نيست كه يادش بكنم سر و دل عاشق يك ناز نگاهش بكنم .
تا زمين هست وزمان هست بگويم که گلم ،تو عزيزى و عزيزان بفدايت بكنم.



 اس ام اس عاشقانه
ارزو دارم بهاران مال تو،شاخه هاى ياس خندان مال تو،گرچه درويشان تهى دستند ولى،ساده بودنهاى ياران مال تو



 اس ام اس عاشقانه
ازعذاب بي توبودن درسكوت خود خرابم/دوري ازصورت ماهت هرنفس ميده عذابم.



 اس ام اس عاشقانه
به سراغ من اگرمی آیید نرم و آهسته بیایید. ترسم که ترک بردارد ، چینی نازک تنهایی من



 اس ام اس عاشقانه
20رو ضربدر 777 كن،دوباره در 13ضرب كن.هرچي دراومد تو همونی



 اس ام اس عاشقانه
نگی به ک30 ، خيلی نف30 ، از هركی بپر30 ، به اين جمله مير30 ، كه واسه من همه ک30
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر