جوک واس ام اس خنده دار


هدف از آفرینش لرها : ۱- ایجاد رعب و وحشت ۲- ایجاد شادی بین انسانها ۳- روحیه دادن به ترکها



 جوک های جدید و خفن

دوست غضنفر بهش میگه سی دی که بهم دادی خش داره؟میگه: آخه آهنگای قشنگش رو علامت زدم



 جوک های جدید و خفن

غضنفر از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجا مشكل زبان نداشتی؟ میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا‬



 جوک های جدید و خفن

قطعه ای از شاهكار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید پیرمردی جوان یكه و تنها با خانواده اش در سكوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود



 جوک های جدید و خفن

از لره می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون


 جوک های جدید و خفن

غضنفر از حجله میاد بیرون با پدر زنش روبرو می شه ، نمی دونه چی بگه ، هول میشه میگه دست شما درد نکنه ، چسبید !



 جوک های جدید و خفن

به غضنفر مار نشون میدان میگن نظرت نسبت به این حیوان چیه؟ میگه حیوون گشنگیه اما حیف که همش دمه



 جوک های جدید و خفن

از یه غضنفر می‌پرسن که miss call چیه؟میگه واحد وزن دیگه میگن چطور؟میگه بابا مگه نشنیدی میگن یه میسکال زعفران،یه میسکال طلا



 جوک های جدید و خفن

دخترِ رشتيه ميره پيش مامانش ميگه: مامان‌جون چه گردنبند خوشگلي داري، اينو بابام برات خريده؟! زنه ميگه: من اگه به اميد بابات بودم، الان تو رو هم نداشتم!!!



 جوک های جدید و خفن

غضنفر شاكي ميشه، ميگه: آخه چقدر برا ترکا جوک ميگن؟! اصلاً من ميرم زير اقيانوس زندگي ميكنم، ديگه از روي زمين خسته شدم! خلاصه لوازم قواصي رو جور ميكنه و ميره زير اقيانوس. هنوز پنج دقيقه نگذشته بوده كه يه دفعه يه كوسه مياد بهش ميگه: ببخشيد، شما تركيد؟! غضنفر خيلي شاكي ميشه، ميگه: آخه لامصب! تو از كجا فهميدي؟! كوسهه ميگه: آخه فقط تركها كپسول گاز به خودشون ميبندن ميان زير آب !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر