اس ام اس عشقولانه

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست / اما نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست .
 

به گزارش قلبم ، هوای چشمم به علت ندیدن عزیزم تا لحظاتی دیگر بارانی میشود !
 

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد / هرچه پرستو شدم و پر زدم / همنفسی مثل تو پیدا نشد .

به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری / که در اعماق قلبم ، همیشه ماندگاری
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا .

نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام / با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام / گر بگویی جای پایت روی چشمان من است / چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام .
 
از دوریت چه دارم ، غیر از دلی شکسته / ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته .
 

در گریز ناگزیر لحظه ها ، طاقتم از دوریت فرسوده شد / قلب من در این کبود تلخ و سرد از فراقت بارها پژمرده شد .
 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه ، دوستت دارم .
 

من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم / گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم .
 

آسمان رنگ شب یلدا گرفت / یاد تو آمد به قلبم جا گرفت / تا سحر غم با دلم هم خانه بود / از فراق تو دلم دیوانه بود / یاد تو چندیست مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هرچه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست .

گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام / هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام
به گمانت نرسد مهر تو در این دل نیست / چونکه در قلب منی دوری تو مشکل نیست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
گاه می توان تمام زندگی را در آغوش گرفت ، فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بیا ای بهترین درمان قلبم / مداوا کن غم پنهان قلبم / قسم بر خالق دلهای عاشق / تو هستی آخرین سلطان قلبم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
آسمان غریبه بود نگاهم کردی / برف آمده بود صدایم کردی / دل آسمان تپید و روشن شد / عشق آمده بود ، آشنایم کردی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام / باز ای مونس جان چشم براهت شده ام / برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید / چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
دلم باغی پر از ریحان و گل بود / به روی رود عشقت مثل پل بود / نگاهم کردی و ویران شد این دل / مگر چشم تو از قوم مغول بود !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
مرا به دست من بکش ، بنام من گناه کن / اگر من اشتباهتم ، همیشه اشتباه کن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
توی معبد چشات هرکی در زد باز نکن ! چون اونجا فقط زیارتگاه منه !

 اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
کاش میشد گل چشمان تو را میچیدم و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست ، من به خود میگویم تو که آرامش احساس غم آلود منی ، پیش من میمانی ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم / بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم ، منم دستاتو کم دارم / از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم ، منم بی عشق میمیرم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
تو ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم ، کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست ، این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود / ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی تو را هرگز از یاد نمی برم ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بغض فرو خورده ام چگونه نگریم / از همه آزرده ام چگونه نگریم / پرسشم از راز بی وفایی او بود / حال که پی برده ام چگونه نگریم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد / اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی / وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست / عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید / دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب / وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟ / یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد / تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد .

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا
اگه قلبت زندان بود ، گناهی میکردم که تاوانش حبس ابد باشه .
 

دل من نرم تر از جنس حریر ، دلم از جنس بلور ، گر تو را قصد شکستن باشد ، سنگ بی انصافی ست ، یک تلنگر کافیست !
 

یاد تو چندیست که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هرچه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست .
 

فرقی ندارد ، شرق یا غرب ، شمال یا جنوب ، من تو را به هر جهت دوست دارم .
   
اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا

مکانی برایت بهتر از دلم ندارم ، تنگی اش را به لطف خودت ببخش .
 

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا / خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر