جوک واس ام اس خنده دار

لره رستوران میزنه، رو درش می‌نویسه: وقت نهار و نماز تعطیل است


جوک های جدید و خفن

غضنفر مي خواسته بميره وصيت مي كنه من كه مردم يه ميليون خرجم كنين وقتي ميميره پسرش يه ميليون خر جمع ميكنه !


 جوک های جدید و خفن

غضنفر می ره دکتر می گه من شبا خواب می بینم با خرا فوتبال بازی می کنم. دکتر می گه بیا این قرصا رو بخور می گه: می شه از فردا بخورم امشب فیناله


 جوک های جدید و خفن

ترکه دخترش بچه دار نميشد بعد از کلي دوا درمون ميفهمن بايد شوهرش بدن



جوک های جدید و خفن

واکنش افراد با دیدن بنز 500 میلیونی :
آمریکایی : او ، مای گاد
عرب : احسنت
انگلیسی : اوه ، وری نایس
ایرانی : پدر سگ دزد !



جوک های جدید و خفن

مَنِ قینمه چیست ؟
آدرسی که لرها در مورد اشیاء گمشده میدهند !



 جوک های جدید و خفن

لره بجای سمنو حنا می خوره ، حالش بد میشه میره دکتر . دکتره میگه : چی شده ؟ میگه آقای دکتر هیچ مپرس فقط دونم مین دِلم حنابندونه در قینم کِل کِل زنونه !



 جوک های جدید و خفن

هر کاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا، فقط سیفونو کشیدم !



 جوک های جدید و خفن

آبادانیه داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم گرفت منو و خورد. دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!
آبادانیه میگه: ای بابا، چه زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی!؟


جوک های جدید و خفن

ژاپنیه 15 سال به یه مورچه یاد می ده با چوب غذا بخوره مورچه رو می یاره تو میدون که به مردم نشون بده همه دور تا دور وایساده بودن نگاه می کردن از قضا یه ترکه از اونجا رد می شه می بینه همه عقب وایسادن مورچم وسطه می ره با پا موچه رو له می کنه می گه: اخه مورچم ترس داره؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر