جوک واس ام اس خنده دار

عید بوده اصفهانییه تلفنی به فَکُ فامیلش میگه: شوخی شوخی نیَین اصفونا، جدی جدی سکته می کنم



 جوک ایرانی

اصفهونیه از ماه عسل بر میگرده ازش میپرسن خوش گذشت میگه خیلی میگن پس چرا زنت گریه میکنه میگه اخه دیدم خرجمون زیاد میشه اونو با خودم نبردم



 جوک ایرانی

از عربه میپرسن: صورتی چه رنگیه؟ می‌گه: قرمز یواش



جوک ایرانی

غضنفر دست میندازه دورگردن دوست دخترش بلد نیست چی بگه .میگه گردنتو بشکونم



 جوک ایرانی

اصفهانیه برای بچه اش اسمارتیز می خره روش می نویسه: هر 8 ساعت یک عدد!!!



 جوک ایرانی

يه باربه يه آباداني و اصفهاني وتهراني مي گن كه كي ماهي بزرگ گرفته.اصفهاني ميگه من ماهي ۱۸ متري گرفتم. تهراني ميگه۱۹متري.آباداني ميگه۱۰متري.بهش ميگن اينكه از همه كوچيكه.ميگه:ولك چشاش اينقدره……



 جوک ایرانی

لره تو جبهه پشت ضدهوايي بوده ميزنه يه هواپيما رو ميندازه. خلبانه با چتر نجات ميپره بيرون ، لره ميگه: بچه‌ها در رين صاحابش اومد !



 جوک ایرانی

پسر تركه تو پارك با يه دختره قرار گذاشته بوده ، بعد همين كه داشتن حرف ميزدن يهو دختره ميگه : واي بابام از دور داره مياد تركه : بابات تا حالا منو ديده ؟ دختره : نه تركه: اينكه ترس نداره ، بهش بگو من داداشتم



 جوک ایرانی

تعاروف اصفهاني: اگر شام نخوردي مرغ هست بگم تخم بکنه



 جوک ایرانی

ترکه با يه گله گوسفند ميره بيابون بچرن يه نفر مياد بهش ميگه ترکي ميگه آره ازکجا فهميدي ميگه آخه خره صحرا جاي چريدنه يه گوسفند به من بفروش بعد برو يه جاي پر علف تا مياد بره ترکه بهش ميگه لري ميگه از کجا فهميدي ترکه ميگه آخه اوني که داري ميبري سگ گلس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر