اس ام اس تبریک روز تولد


اس ام اس تبریک روز تولد

اي تماشايي ترين مخلوق در روي زمين ! آسماني ميشوم وقتي نگاهت مي کنم!
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

(تاریخ تولد.....،) طلوع (ماه تولد.....،) ، (سن) گل سپيد را در گلدان عمرت مي فشانم به اميد روزي که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود.
"تولدت هزاران بارمبارک"



اس ام اس تبریک روز تولد

و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدکهاي احساس ، پيام تولدت را به آسمان خوشبختي ميفرستيم تا بتو بگويند عزيزترين ، (تاریخ تولد.....،) روز تولدت بر تو مبارک.



اس ام اس تبریک روز تولد

لحظه تولدتو ، شروع پرواز است براي پرستوها و خاطره ماندني براي تمام آسمانها.
تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تبریک روز تولد

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست
کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم
چشنی با شکوه و بزرگ
تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست
و سالروز جدایی تو از فرشته ها
از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم . . .
تولدت مبارک



اس ام اس تبریک روز تولد

عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ، تماشای حضور لطیف توست
در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
سالروز تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک روز تولد

( نام شخص ) جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر