اس ام اس حال


اس ام اس مثل خیرات برای مرده می مونه ! واسه هر کی میفرستی روحش شاد میشه ! مرده اس ام اس تو هستم !



 اس ام اس با حال

خوشا آنکس که اصلا زن ندارد بلای خانگی بر تن ندارد ، هزاران زن فدای موی یک مرد فدای گوشه ابروی یک مرد ، نمیدانم خدا بر جنس ماده چرا مهر و وفا اصلا نداده ، الهی غرق ماتم باشی ای زن همیشه همدم غم باشی ای زن ...



 اس ام اس با حال

بنی آدم اعضای یکدیگرند که مثل سگ به هم می پرند
چو عضوی به درد آورد روزگار که پنچر شود چرخ آموزگار
تو کز محنت دیگران بی غمی گمونم پسره عمه شلغمی !



 اس ام اس با حال

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو میباشد ؟
( روابط عمومی شرکت سایپا)



 اس ام اس با حال

باز به مرام تیر آهن ! یه مدت که ازش خبری نیست ، خودش زنگ میزنه !!!



اس ام اس با حال

دلو زدم به دریا زدم برات پیامی بهم نگی یه وقتی که خیلی بی مرامی ... !!



اس ام اس با حال

ای با صفا ... تو را زنم صدا هروز می دهم ندا ... اگر داشتی وفا sms میدادی گدا



 اس ام اس با حال

اختفوایاایهاالذین لایتمسمسون. (تف بر شما ای کسانی که اس ام اس نمیدهید)



اس ام اس با حال

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی... به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت !



 اس ام اس با حال

اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر